Ștefan Floroaica și Sânziana Negru sunt protagoniști într-un scandal colosal, după ce au aruncat o plasă cu produse luate de la Lidl pentru o campanie plătită. Și-au făcut treaba, apoi au pus mâncarea la gunoi, iar gestul lor a fost văzut de alt influencer. Un tânăr, viral pe TikTok, a povestit întreaga scenă care s-a derulat sub privirile lui, lăsându-i pe toți mască. Actorul și-a cerut scuze public, însă iubita lui nu a recurs la același gest, așa că oamenii de pe internet au pornit o avalanșă de critici la adresa lor. Totul a mers prea departe, însă, iar cei doi amorezi au fost aspru judecați în văzul tuturor.
Ștefan Floroaica și Sânziana Negru sunt protagoniști într-un scandal de zile mari, după ce au făcut o reclamă pentru Lidl la Electric Castle, apoi au recurs la un gest de neînțeles. Actorul și influencerița au filmat o reclamă cu produse de la acest supermarket, apoi au aruncat punga la gunoi.
Un alt influencer a văzut întreaga scenă și a povestit totul pe TikTok, unde clipul său s-a viralizat. Așa a ieșit la iveală întregul incident, iar Ștefan Floroaica s-a văzut nevoit să ia întreaga vină asupra lui și să-și ceară scuze public. (VEZI AICI)
CITEȘTE ȘI: LORA SE IMPLICĂ ÎN SCANDALUL LIDL + SÂNZIANA NEGRU. MESAJUL TRANSMIS: „RISIPĂ MULT MAI MARE”
Nu a fost de ajuns, căci s-au ales cu o mulțime de critici dure în văzul tuturor. Actorul și câștigătoarea de la America Express au fost făcuți praf de către mii de internauți.
„Faptul că ați ajuns să vedeți mâncarea ca recuzita pentru content arată cât de delulu sunteți, cât de dislocați de realitatea publicului vostru”, a scris cineva.
„Îți recomand cartea ‘Persuasiune’ să înveți să minți mai bine”, a fost alt comentariu.
„Sânziana, din respect față de Lidl trebuia să iasă cu scuze, nu tu! Păcat…”, a scris altcineva.
„Ați făcut o campanie pentru Lidl sugerând ca acele alimente pot fi utile/consumate în cadrul unui festival și în video spui faptul ca “nu te-ai gândit ca oamenii de-acolo ar avea nevoie de asemenea alimente””, a continuat altă persoană.
„Ai vorbit mult, nu ai zis nimic… De ce ai aruncat plasa totuși?”, a mai zis alt internaut.
„Băi, dar cum te-a aruncat pe tine sub roțile trenului, frumos cuplu”, a punctat altcineva.
Alte comentarii pline de critici au fost următoarele:
„Sa zici “ne câștigăm pâinea din asta” este atât de ironic. Sunteți niște paraziți ai societății. Nu aduceți absolut nicio valoare. Nu creați, nu construiți, doar vă puneți meclele narcisiste pe instagram și trăiți pentru like-uri”
„Dacă gustai, nu-ți plăcea, aruncai, poate credeam. Ai aruncat mâncare BUNĂ, SIGILATĂ, de care orice alt om normal s-ar fi bucurat. Atât”
„La voluntari și la staff nici nu v-ați gândit. Nu doar festivalierii au nevoie de mâncare, ci și persoanele care stau ore-n șir în picioare, în soare și în ploaie. Puteați da plasa cuiva din staff, cuiva de la curățenie, ar fi știut cineva cum și cui să distribuie”
„Ești delulu, scuze. Dar nu e vina ta, e vina social media și a brandurilor care vă dau bani DEGEABA. Ca dacă munceai, era altceva. Dacă erai obosit DE LA MUNCĂ, nu de la poze, îți trecea așa vag prin cap ca poate nu e OK să arunci la gunoi o pungă “cu recuzită”… auzi, pentru voi MÂNCAREA E RECUZITĂ. Las-o așa mai bine…”
„Ba nene, nici măcar ca „actor” nu ești credibil. Sunteți penibili amândoi. Zero asumare, 100% victimizează…PENIBILI!!”
„V-am văzut când ați făcut „cumpărăturile” la Lidl, pot confirma că acele produse au fost plimbate în plin soare după 8 seara maxim 30 de minute”
„Îmi pare rău, dar am văzut toată scena în realitate… poate la următoarea campanie înveți să minți mai bine”
View this post on Instagram
Nici Sânziana Negru n-a scăpat de cuvintele dure. O avalanșă de comentarii a început la ultima ei postare:
„Să nu uiți să plângi la apologize video”, a comentat cineva.
„Săptămâna tomberoneză la Lidl”, a fost alt comentariu.
„1. Mașină gratis, 2. Cazare gratis, 3. Bilete la EC gratis, totul în viața ta este gratis sau primești bani în schimb și tot nerecunoscătoare ești. Alții strâng bani tot anul să meargă la EC și tu arunci produsele la gunoi direct. În capul tău probabil crezi că toți au venit pe moca la EC”, a scris altă persoană.
„Am făcut valori din nonvalori. Noi i-am făcut “mari”, tot noi avem puterea să le luăm faima înapoi. Cu banii luați din reclama cu Lidl ei mănâncă în restaurante de lux, să nu credeți ca îi donează către asociații care hrănesc copii flămânzi”, a comentat altă persoană.